Re: Στήνοντας επιχείρηση σε Linux

Stefanos Kouzof kouzof at gmail.com
Thu Jun 14 09:35:04 EEST 2007

Ποιό ξένο ERP έχει γέφυρες λογιστικής; Οι γέφυρες νομίζω ότι είναι
ελληνικότατη πατέντα. (Ελεγμένα, το Compiere / Adempiere ούτε κατά διάνοια).
Δυστυχώς με τα νομικά/φορολογικά τερτίπια και τη συχνή αλλαγή των διατάξεων,
η ταχύτητα υποστήριξης από μια κοινότητα που μόλις θα σχηματίζεται, θα είναι
πολύ μικρότερη από αυτή μιας εταιρίας (η εταιρία θα είναι και πιο έμπειρη)

btw, τα δύο καλύτερα στην Ελλάδα είναι το Soft1 και το Entersoft (είναι τα
πιο νέα και σχεδιασμένα από τους πιο έμπειρους, για αυτό)

On 6/13/07, ndemou at gmail.com <ndemou at gmail.com> wrote:

> ψάχνω για erp εδώ και πολλούς μήνες
> έχω απογοητευτεί απο αυτά που έχω δει

αρχίζω να υποψιάζομαι ότι ένα ΚΑΛΟ ξένο open source erp με γέφυρα