Re: Στήνοντας επιχείρηση σε Linux

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Wed Jun 13 23:01:41 EEST 2007

ψάχνω για erp εδώ και πολλούς μήνες
έχω απογοητευτεί απο αυτά που έχω δει
βρίσκεις το 80% της λειτουργικότητας με 1000-2000 ευρώ, το 90% με
15.000 ευρώ. Στα 15 χιλιάρικα σταμάτησα (κάπου έχω κι ένα document με
τις απαιτήσεις που συνήθως δεν καλύπτονται αν το θες)
έχω δει 99% και το soft1 erp (δεν βρήκα ουτέ ένα screenshot στο site
τους για να θυμηθώ πιο είναι και να σου πω με σιγουριά)
δεν έχω κοιτάξει για opensource (νομίζω ότι υπάρχουν 1-2 ελληνικά)
γιατί φοβάμαι την ποιότητα *υποστήριξης* τους
αρχίζω να υποψιάζομαι ότι ένα ΚΑΛΟ ξένο open source erp με γέφυρα
λογιστικής να μην είναι και τόσο άσχημη κατάσταση ακόμα και αν κάνω
μόνος την γέφυρα (το τρέχον εμπορικό μας είναι μια άθλια κατασκευή σε
access που την ξέρω απ'εξω κι ανακατωτά και έχω αναγκαστεί να κάνω
άπειρες επεμβάσεις συμπεριλαμβανομένων γεφυριών για λογιστική *Β*
κατηγορίας)
Το κακό είναι ότι για να αξιολογήσεις ένα erp θες 1 βδομάδα πενθήμερη
οκτάωρη ενασχόληση _αν_ είσαι τυχερός