bare metal backup and restore from HD 30GB to 80GB

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Jun 11 14:17:26 EEST 2007

On 2007-06-11 13:38, Spiros Georgaras <sng at hellug.gr> wrote:
>Στις 11/06/2007, ημέρα Δευτέρα και ώρα 12:56 ο/η Ilias Paraponiaris έγραψε:
>
> Κατ' αρχήν, λόγω της αλλαγής που θα κάνεις στη μνήμη, θα πρέπει να
> αλλάξεις και το μέγεθος του swap partition. Θα πρέπει να γίνει
> 2*μνήμη=1,2GB τουλάχιστον (αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος)

Αυτός ο «κανόνας» δεν έχει ιδιαίτερα αξία σήμερα.  Υπήρχαν λόγοι για
κάτι τέτοιο, αλλά πολύ παλιότερα.  Σήμερα, με physical memory sizes που
μπορούν άνετα να πιάσουν τα 2 GB και παραπάνω σε home workstations,
είναι απλά ένας «παραδοσιακός κανόνας που είναι λάθος στη μοντέρνα
εποχή».

Π.χ. σε ένα laptop, με 2 GB physical memory και 60 GB δίσκο, είναι κρίμα
σχεδόν το 10% του δίσκου να «κάθεται» σε swap partition χωρίς να είναι
απαραίτητο να τρέξει εφαρμογές που ξεπερνούν τα 4 GB σε μέγεθος το
καημένο το laptop.

[ Snip post με το οποίο σε γενικές γραμμές συμφωνώ. ]