problhma me update

Panagiotis Palias palias at ath.forthnet.gr
Wed Jun 6 22:51:59 EEST 2007

DJ Art wrote:
> Την έκατσες. Μπήκε shell που απαιτεί νεότερη glibc από αυτή που έχεις,
> διότι έπρεπε πρώτα να αναβαθμίσεις την glibc και μετά όλα τα υπόλοιπα.
> Μάλλον δεν μπορείς να κάνεις και πολλά από μακριά, μόνο από κοντά και
> με μόνο με διαδικασίες rescue.

Γαμώ το swaret δηλαδή που τα παίρνει σβάρνα αλφαβητικά.
Ευτυχώς πριν τα κάνω όλα αυτά είχα τραβήξει ένα backup. Επειδή όμως το
pc παίζει στην ταράτσα είπα μήπως και γλυτώσω το ταξίδι  ως επάνω.

> Το σωστό που έπρεπε να είχες κάνει, περιγράφεται εδώ:
> http://slackware.osuosl.org/slackware-current/UPGRADE.TXT
>
> Όταν αλλάζουμε glibc, όπως λέει και το TXT, πρέπει τα βήματα να γίνουν
> στη σωστή σειρά με την glibc πρώτη και όλα αυτά σε runlevel 1.
>
> Επίσης, πρέπει ήδη να έχεις βάλει πυρήνα 2.6 γιατί η νέα libc δεν παίζει
> σε 2.4.

Το περίεργο είναι ότι έχω 2.6 πυρήνα και custom compiled και από τα
έτοιμα πακέτα του repository.

> Η διαδικασία rescue που ακολουθώ εγώ σε τέτοιες περιπτώσεις, είναι:

[..]
Ευχαριστώ για τα tips, θα φροντίσω να τα ακολουθήσω στο επόμενο upgrade
για να αποφευχθούν τα ίδια λάθη.