problhma me update

DJ Art djart at linux.gr
Wed Jun 6 20:46:07 EEST 2007

On Wednesday 06 June 2007, Panagiotis Palias wrote:
> Pre-installing package bash-3.2.017-i486-1...
> /bin/sh: /lib/tls/libc.so.6: version `GLIBC_2.4' not found (required
> by /bin/sh)

Την έκατσες. Μπήκε shell που απαιτεί νεότερη glibc από αυτή που έχεις,
διότι έπρεπε πρώτα να αναβαθμίσεις την glibc και μετά όλα τα υπόλοιπα.
Μάλλον δεν μπορείς να κάνεις και πολλά από μακριά, μόνο από κοντά και
με μόνο με διαδικασίες rescue.

Το σωστό που έπρεπε να είχες κάνει, περιγράφεται εδώ:
http://slackware.osuosl.org/slackware-current/UPGRADE.TXT

Όταν αλλάζουμε glibc, όπως λέει και το TXT, πρέπει τα βήματα να γίνουν
στη σωστή σειρά με την glibc πρώτη και όλα αυτά σε runlevel 1.

Επίσης, πρέπει ήδη να έχεις βάλει πυρήνα 2.6 γιατί η νέα libc δεν παίζει
σε 2.4.

Η διαδικασία rescue που ακολουθώ εγώ σε τέτοιες περιπτώσεις, είναι:

1) bootάρω με το CD του slackware χρησιμοποιώντας 2.6 πυρήνα (huge.i)

2) κάνω mount το σύστημα στο /mnt και:

Ανάλογα με την έκταση της ζημιάς:

α) Παίρνω τα περιεχόμενα των glibc-*.tgz και τα τοποθετώ *ΜΕ ΤΟ
ΧΕΡΙ/UNTAR* πάνω από τα παλιά

**ή**

β) (μάλλον η περίπτωσή σου) επαναφέρω τα παλιά shells ή/και coreutils
*ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ/UNTAR* πάνω από αυτά που κακώς μπήκαν πριν μπεί η νέα
glibc.

3) Κάνω reboot στο σύστημα (αναμένεται να δουλέψει τώρα)

4) Κάνω upgradepkg --reinstall τα κατάλληλα πακέτα που πριν έβαλα με το
χέρι, αλλά αυτή τη φορά με τη σωστή σειρά, δηλαδή ΠΡΩΤΑ την glibc και
ΜΕΤΑ τα shells και τα coreutils (sh/bash, ls, mv, cp, κλπ).

5) Αφού το σύστημα επανέρθει στα συγκαλά του (πυρήνας, glibc και
coreutils), κάνω ένα MANUAL LISTING (tar tvfz |more στη μία κονσόλα τα
παλιά και στην άλλη τα νέα) για διαφορές μεταξύ των παλιών και των
καινούριων πακέτων, ΕΝΑ ΠΡΟΣ ΕΝΑ, και ό,τι διαφορές έμειναν στο
σύστημα, τις αφαιρώ.

6) Τέλος, ένα προληπτικό upgradepkg --reinstall των καινούριων πακέτων
από πάνω, είναι πλεονασμός, αλλά προσθέτει το κερασάκι στην τούρτα για
σίγουρη σωστή δουλειά.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?