classic: samba + ελληνικά

Giorgos Pallas gpall at ccf.auth.gr
Mon Jul 30 20:11:00 EEST 2007

Γκούγκλισα, δοκίμασα, απέτυχα:

Έχω ένα samba server σε φρεσκοστημένο debian testing μηχάνημα, που στο
smb.conf του δεν αναφέρει τίποτα για charsets και λοιπά οπότε από ό,τι
διάβασα στο documentation (man smb.conf), το default charset είναι το utf8.

Μερικοί από τους καταλόγους που σερβίρει, έχουν ελληνικά ονόματα
αρχείων, που τοπικά φαίνονται σωστά και στα terminals, και στον
konqueror.

Τα σερβίρει λοιπόν, και ενώ από windows μηχάνημα τα βλέπω κανονικά
ελληνικά, από το linux του σπιτιού μου δεν. Πχ. ένα αρχείο λέγεται 03 -
Χάρρυ Κλυνν.mp3 και ενώ στα windows φαίνεται σωστά, στο linux και σε
terminal και στον konqueror βλέπω '03'.

Δοκίμασα όλες τις παραμέτρους του smbmount που σχετίζονται με charsets
και καμία αλλαγή.

Any ideas?

G.

PS. Locales όλων των εμπλεκομένων linux μηχανημάτων:

LANG=en_US.UTF-8
LC_CTYPE="en_US.UTF-8"
LC_NUMERIC="en_US.UTF-8"
LC_TIME="en_US.UTF-8"