openstandards

Angelos Karageorgiou angelos at unix.gr
Thu Jul 19 15:45:39 EEST 2007

O/H Nick Demou έγραψε:

> Στο δικό μου μαγαζί μου δεν θα βαζα ποτέ exchange (κι ας είναι εντελώς
> δωρεάν για εμένα και ας έχει έρθει δύο φορές πωλητής της Microsoft να
> μου πει ότι θα στείλει τεχνικό για να το στήσουμε παρέα). Στους
> πελάτες μας βάζω ότι θέλουν.

Computer Science Lesson #1

The algorithm (solution) selection depends upon your data set ( problem
size)

Μεταφραση στα ελληνικά και είναι το τελευταίο post επι του ζητήματος που
θα κάνω.
Για corporate ανάγκες , μετά απο πολύ ψάξιμο, το μόνο που κάλυπτε την
εταιρεία ήταν ο exchange,
το SMTP κομμάτι του είναι ψιλο-χάλια , αλλά το σύνολο είναι αχτύπητο και
η διαχείριση απο την
ομάδα μου των windosάδων πλέον τυφλοσούρτης. Ειναι ΑΔΑΕ compatible στο
κοινό password-policy
της εταιρείας κλπ κλπ.

Τωρα για τους 50000 πελάτες με pop3/ssl/imap/sasl/webmail θα ήμουν
τρελλός να έβαζα exchange, δεν αντέχει....

Α και το antispam το κάνω στους linux MX μου. !!!!

Ατάκα του Άγγελου . Ο καλός ο μάστορας φαίνεται απο τα εργαλεία του. Για
κάθε δουλειά πρέπει να έχει το κατάλληλο
να τα φροντιζει να τα ακονιζει να μαθαίνει τι φτιαχνει και άλλος στο
συναφι και πάει λέγοντας.

Ενδ οφ στορι