openstandards

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Jul 19 15:27:16 EEST 2007

On 7/19/07, Angelos Karageorgiou <angelos at unix.gr> wrote:
>[...]
> Υ.Γ. Για το μαγαζί έστησα exchange , για τους πελάτες σχεδίασα εξ' αρχής
> το email με βάση postfix και openldap :-)

Στο δικό μου μαγαζί μου δεν θα βαζα ποτέ exchange (κι ας είναι εντελώς
δωρεάν για εμένα και ας έχει έρθει δύο φορές πωλητής της Microsoft να
μου πει ότι θα στείλει τεχνικό για να το στήσουμε παρέα). Στους
πελάτες μας βάζω ότι θέλουν.

Δεν είναι απόφαση βασισμένη στα τεχνικά χαρακτηριστικά των δύο
ενναλακτικών αλλα δεν έχει και καμία σχέση με θρησκευτικότητες και
φανατισμούς.
 - Μ' αρέσει να έχω ανοιχτές επιλογές σε ότι αφορά τα εργαλεία που
κινούν την επιτήρησή μου.
 - Προτιμώ να με υποστηρίζει μια κοινότητα που περιλαμβάνει και άλλους
μικρούς επιχειρηματίες σαν εμένα που καταλαβαίνουν τις ανάγκες μου
αντί να με υποστηρίζει μια εταιρεία ένα εκατομμύριο φορές μεγαλύτερη η
οποία ούτε με καταλαβαίνει όύτε νοιάζεται για τις δικές μου ανάγκες αν
αυτές δεν συμπέφτουν με άλλους ένα εκατομμύριο.
 - προτιμώ αυτό που ΚΑΙ τώρα είναι ΚΑΙ στο μέλλον θα είναι δωρεάν αντί
για αυτό που σήμερα είναι δωρεάν και αυριο θα κάνει όσο θέλει η
Microsoft και εγώ θα το αγοράσω γιατί δεν θα θέλω να περάσω απο το
πύξιμο του migration.
 - δεν θέλω να ενθαρρύνω έναν προμηθευτή που με εκμεταλλεύεται
συσορεύοντας απο εμένα και όλους τους άλλους πελάτες του
δισεκατομμύρια στην τράπεζα τα οποία μετά τα σπαταλά για να επιβληθεί
σε έναν ανταγωνιστή του[1] ή να γράφει στα παλιά του τα παπούτσια όλα
τα δικαστήρια του πλανήτη[2] γιατί ξέρω ότι θα συνεχίσει να βλάπτει
τους πάντες
 - σίγουρα ξεχνάω και άλλα ίσως περισσότερο σοβαρά

Δυστυχώς αν σκέφτεσαι μακρόπνοα και συλλογικά αυτοί που δεν σε
καταλαβαίνουν σε λένε θρησκόληπτο

[1] π.χ πουλήστε το Xbox με χασούρα - κλείστε όλους τους άλλους -
αποκτήστε μονοπώλιο - βγάλτε τα σπασμένα και άλλες 10 φορές τόσα
[2] π.χ. ευρωπαΐκό δικαστήριο που τους χρεώνει αμύθητα πρόστιμα κάθε
μέρα που δεν υπακούν στις επιταγές του και αυτοί τα πληρώνουν και
συνεχίζουν ακάθεκτοι