openstandards

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Thu Jul 19 11:28:55 EEST 2007

On 7/18/07, V13 <v13 at priest.com> wrote:
> Mias kai miloysame gia standards, antigrafo keimeno apo to LWN to opoio
> anaferei oti ginetai kinisi pros tin antitheta pleyra apo thn Europaiki
> Enosi:
>
> http://lwn.net/Articles/242006/
>
> [...]
> The revised document backs on the support of open standards. Show your
> support for open standards[1] in Europe before September 15, 2007.

είναι απίστευτοι! Παραθέτω απόσπασμα απο την πρόταση που θέλουν να
προχωρήσει για αποδοχή απο την ΕΕ και σημειώνω ότι μπορείτε να
δηλώσετε τις αντιρρήσεις σας προς αυτές τις μαλαγανιές υπογράφοντας το
σχετικό e-petition. Επίσης τελικά η πρόταση έχει απευθείας αναφορές
και στα ανοικτά πρότυπα αλλά και στο ΕΛ/ΛΑΚ.

" [...] Whether open or not, standards are to further the deployment
of public services. EIF v2.0 should facilitate the most profitable
business model(s) of cost versus public value, under proper
recognition of intellectual property rights, if any."

μ' αρέσει η διακριτική αναφορά στην πολύτιμη πνευματική ιδιοκτησία.
Τυχαία βρέθηκε σε αυτή την πρόταση ή θέλουν να μας πουν πως τα ανοικτά
πρότυπα δεν αποδίδουν "proper enough recognition of intellectual
property rights"

" The support for multiple standards allows a migration towards open
standards when appropriate in the long run."

εδώ με μπερδεύει: Νομίζω ή λέει "δεν χρειάζεται να προτιμάτε τα
ανοιχτά πρότυπα - έτσι κι αλλιώς με τον καιρό σε αυτά θα καταλήξουμε"?
Κατα τη γνώμη μου προσπαθεί να δώσει έτοιμες δικαιολογίες στο
συνειδητό του ψηφοφόρου του οποίου το υποσυνείδητο γνωρίζει πως τα
ανοικτά πρότυπα είναι καλύτερα

και τέλος η αναφορά στο "open source":
" The use of 'open source' software may further the deployment of
public services. However again, whether open source or not, it is the
most viable software that should be allowed to survive in the
infrastructure. So again, EIF v2.0 should facilitate multiple options
to co-exist, and to compete."

αχ, το γνωστό κλαψούρισμα της Microsoft & Co: "μα για ποιο λόγο
ασχολείται ο κόσμος με την άδεια χρήσης των windows? Τι θα πει ότι
είναι για τα μπάζα? Εμείς βρε παιδιά λογισμικό πουλάμε δεν πουλάμε
άδειες χρήσης οπότε να κρίνετε και να συγκρίνετε το λογισμικό μας και
όχι την άδεια χρήσης του... Πως είπατε? Τι γράφει η EULA μας? Αααα
αυτό το "The Software is licensed, not sold." Ναι μωρέ, άστο αυτό,
νομικές χαζομάρες."
Όταν ζητάμε windows θέλουν να μας πουλάνε άδεια χρήσης αλλά όταν
ανταγωνίζονται με ΕΛ/ΛΑΚ θέλουν να ξεχνάμε ότι αγοράζουμε άδειες
χρήσης και να αυταπατόμαστε πως αγοράζουμε "Λογισμικό". Και την πίτα
ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο.