NIS χρήστης δεν κάνει logon στον Η/Υ

linuxlists at freemail.gr linuxlists at freemail.gr
Sun Jul 15 23:00:18 EEST 2007

Καλησπέρα.
Έχω ένα NIS server.
Προσπαθώ να κάνω logon σα NIS χρήστης από Η/Υ NIS client (OPEN SUSE 10.2 - NIS Client - KDE).

Ενώ δέχεται όνομα & κωδικό μετά από λίγa δευτερόλεπτα βγάζει μήνυμα "Could not start kstartupconfig. Check your installation". Έχει μόνο ένα κουμπί ΟΚ που όταν το πατήσω δείχνει να σκοτώνει το Χ, να το ξεκινά πάλι και με πετάει πίσω στην οθόνη του login

Άν δοκιμάσω με gnome... απλά σκάει με τον ίδιο τρόπο χωρίς να βγάζει το μήνυμα.

Όταν κάνω login από κονσόλα με βάζει κανονικά

Είτε με βάλει είτε όχι δε φτιάχνει home directory κτλ. Ο χρήστης στο NIS έχει δηλωμένο path για home: /home/username Φαντάζομαι πως θα πρέπει στο client να δημιουργήσει ένα home directory αλλά...

Άν δηλώσω home σε φάκελο που γίνεται mount με NFS (fstab και chmod 777) όλα δουλεύουν ρολόϊ.

Νομίζω το πρόβλημα σχετίζεται με την αδυναμία δημιουργίας home φακέλου για το ΝΙΣ χρήστη.

Το ΝΙΣ howto δε βοήθησε ιδιέταιρα.
Το google έφερε υπερβολικά πολλά αποτελέσματα αλλά σχεδόν όλα αφορούσαν home σε nfs exported φάκελλο του server.

Λυπάμαι άν γράφω μπερδεμένα αλλά παιδεύομαι 12 -13 ώρες με αυτό κι έχω θολώσει.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για κάθε βοήθεια.

Κώστας