encoding sto ubuntu

Ag. D. Hatzimanikas a.hatzim at gmail.com
Fri Jul 13 16:56:20 EEST 2007

On Fri, Jul 13, at 04:20 Giorgos Keramidas wrote:

> Οσο υπάρχει ανάγκη η επόμενη γενιά να μπορεί να διαβάζει τα κείμενα που
> έγραψαν οι παλιότερες γενιές, δεν είναι «πρόβλημα» η υποστήριξη για
> ISO-8859-7.  Είναι σαν να λέμε ότι επειδή ο πάπυρος είναι ελαφρώς
> ξεπερασμένος, πρέπει να σταματήσουμε να ασχολούμαστε με την προσπάθεια
> να διαβαστούν κείμενα που υπάρχουν μόνο σε πάπυρο.

Δεν είμαστε όμως σε αυτή την περίπτωση.
Είμαστε ακόμα στην αρχή της εποχής των υπολογιστών.
Εγώ αυτό που λέω, μια και είμαστε στην αρχή ας φροντίζουμε όλοι μας να
θεσπίζουμε πρότυπα, που δεν θα δημιουργούν Βαβελοποίηση και ανάγκη μετά
από καιρό να δημιουργούμε ειδικά εργαλεία για να διαβάζονται.
Η αν είναι ανάγκη να επανεξεταστούν τα πρότυπα να είναι συμβατά με τα
επόμενα που θα δημιουργηθούν.

Με τα ISO* αυτό δεν ισχύει. Είναι *ανεπαρκή* πρότυπα και δεν καλύβουν
τις βασικές προϋποθέσεις, και για αυτό μια και είμαστε στην αρχή καλό είναι να
σταματήσουν να υπάρχουν.

> Τα πρότυπα μπορεί να έχουν προβλήματα, να  είναι ηλίθια μέχρι αηδίας μερικές
> φορές, αλλά έχουν ένα καλό: είναι  «πρότυπα» :)

Αρκεί να βασίζονται στην λογική που ανέφερα πιο πάνω.
Δεν λατρεύω πρότυπα, αν χρειαστεί να τα γκρεμίσω δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα.