Re: kmail και html

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Thu Jul 12 00:25:21 EEST 2007

On 7/11/07, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:
> [...]
> Το συμπέρασμα είναι :
> [α] πείστε κάπως τους developers των GUI mailers να βάλουν 'edit with foobar...'
> menus για τα text regions του email» :-)

σε αυτό μαζί σου 100%

> [β] «μη γράφετε plain text με πράγματα που νομίζουν ότι
> έχουν ελπίδες όταν μεγαλώσουν αρκετά να γίνουν 'text editors'

σε αυτό επιφυλάσσομαι γιατί ενώ έχει μεγάλη δόση αλήθειας δεν μπορώ να
αγνοήσω το γεγονός πως έχω επενδύσει τουλάχιστον μια-δυο χιλιάδες ώρες
στο Linux και ακόμα δεν έχω μάθει vim, emacs και ένα σωρό άλλα console
προγράμματα (π.χ. dpkg & mutt είναι τα πρώτα που μου ήρθαν στα γρήγορα
στο νου) τα οποία έχουν άπειρες δυνατότητες προσεκτικά "κριμένες" πίσω
απο ατελείωτα man/info pages και λίστες απο options και keyb.shortcuts
ταξινομημένες σχεδόν πάντα με τον πιο ... ανόητο τρόπο (π.χ.
αλφαβητικά!!!) λες και έχουν επιλεγεί απο κάποιον που θέλει να σπάσει
πλάκα κοιτώντας την έκφραση απόγνωσης που σχηματίζεται στους
αρχάριους[1].
Συνεπώς μπορεί οι ανώριμοι GUI text editors να είναι όντως τις πλάκας
αλλά οι περισσότεροι είναι κατά 99% επαρκείς για να γράψεις ένα email
και απαιτούν γύρω στα χμμ... 2 λεπτά για να αναρριχηθείς στο 95% του
learning curve. Για την ώρα λοιπόν για μένα (και υποθέτω και κάμποσους
άλλους) είναι το best of two evils.

[1] προσοχή δεν κοιτάζω στα δόντια τον γάιδαρο που μου χαρίζουν. Τον
έχω απο καιρό  δεχτεί και μάλιστα με μεγάλη ευγνωμοσύνη αλλά όταν η
συζήτηση φτάνει επι του θέματος δεν θα σας πω ψέματα για το πόσο υγιή
οδοντοστοιχία έχει.