kmail και html

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Jul 11 19:52:21 EEST 2007

On 2007-07-11 17:21, ndemou at gmail.com wrote:

> γιατί να προτιμήσω να κάνω 40 πληκτρισμούς αντί για ένα select και ένα
> click για να βάλω bullets σε 10 αράδες κείμενο? Γιατί να μου βγει η
> ψυχή για να μεταφέρω μια παράγραφο μια εσοχή μέσα ή μία έξω? Ναι
> σίγουρα δεν το κάνω κάθε μέρα αλλά εφόσον *μπορώ* να το κάνω την μια
> φορά στο τόσο που θα το χρειαστώ γιατί να μην μάθω πως γίνεται?

Γιατί δε χρειάζονται 40 πληκτρισμοί.  Αρκεί να υποστηρίζει κάποιο
external editor το GUI mailer, και του κοτσάρεις ένα «Edit message with
και πολύ περισσότερα με περίπου 38 πλήκτρα λιγότερα.

Για παράδειγμα μια παράγραφος μπορεί να «μπει μια εσοχή πιο μέσα» στο
vim πατώντας απλά και μόνο '>>' (αφού την διαλέξεις με το πανέμορφο
visual selection mode).  Αυτά.  Και τέλος.  Ούτε καν χρειάζεται να
σηκώσεις τα χέρια σου από το πληκτρολόγιο καθώς γράφεις.

Αντίστοιχα, μια παράγραφος που αρχίζει με "* " στο Emacs γίνεται
αυτόματα και χωρίς κανένα άλλο πλήκτρο indent ως bulletted item,
πατώντας ESC-q -- τον ίδιο ακριβώς συνδυασμό πλήκτρων που κάνει wrap και
indent οποιαδήποτε άλλη παράγραφο κειμένου.

Το συμπέρασμα είναι «μη γράφετε plain text με πράγματα που νομίζουν ότι
έχουν ελπίδες όταν μεγαλώσουν αρκετά να γίνουν 'text editors' και πείστε
κάπως τους developers των GUI mailers να βάλουν 'edit with foobar...'
menus για τα text regions του email» :-)

Από τη σπηλιά με τους Emacs,
Γιώργος