Poso kostizei na ftiaksoume to ellhniko pliktrologio;

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Wed Jul 11 20:35:00 EEST 2007

Antonis Christofides wrote:

> [...]
> γίνω γκουρού των keyboard drivers, με ενδιαφέρει να δω το πρόβλημα λυμένο.
>
> Αυτή τη στιγμή ξέρω ανθρώπους (windows power users) που είναι έτοιμοι να πάνε
> σε Linux γιατί τους την έχει σπάσει η MS.  Είναι έτοιμοι να δουν ένα σύστημα
> διαφορετικό, να ανεχτούν τις διαφορετικές τους ιδιοτροπίες, και να μάθουν να
> κάνουν πράγματα διαφορετικά απ' ό,τι τα έκαναν.  Ε λοιπόν θα τους ζητήσω κι
> εγώ να άλλαξουν νοοτροπία σε πολλά θέματα, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΤΟΥΣ
> ΖΗΤΗΣΩ ΝΑ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΣΕ ΑΓΓΛΙΚΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΙΝ ΠΑΤΗΣΟΥΝ Ctrl+C.

Μπορείς βέβαια να τους πείς να χρησιμοποιούν πάντα shift+insert kai
shift+delete κτλ (πρέπει να τα έχουν και τα winblows). Εγώ έτσι έχω βρεί
την υγεία μου σε αυτό το όντως δύσκολο πρόβλημα. Δεν είναι προφανώς η
λύση που θα επιθυμούσα στην αρχή είναι όμως μία λύση και με έχει
βολέψει(άσε που τελικά ειναι πιο καθαρή).

> Στα Windows παίζει τουλάχιστον από το 1995, σε όλες τις εφαρμογές.  Δεν
> καταλαβαίνω για ποιο λόγο είναι δύσκολο.  Δεν μπορεί να λυθεί σε low-level,
> σε επίπεδο xkb; Δηλαδή στον πίνακα που έχει τα mappings του ελληνικού
> πληκτρολογίου, το πλήκτρο με keycode 54, όταν είναι modified από το Ctrl, να
> δίνει αποτέλεσμα Ctrl+C και όχι Ctrl+ψ.  Από το ότι όλες οι εφαρμογές στα
> Windows δουλεύουν απρόσκοπτα ως προς αυτό, συμπεραίνω ότι αυτό συμβαίνει στα
> Windows.

Περίπου... εκεί βέβαια πρέπει να το κάνει ο πυρήνας με χοντρή χακιά
υποψιάζομαι (κανά hardcoded if/then/else μυρίζομαι - μην ξεχνάμε ότι εάν
δεν μπορείς να τα αλλάξεις οπότε εάν δεν έχεις δεξί χέρι ή σου λείπουν
κάποια δάκτυλα σε αυτό την έκατσες) αλλά ναι παίζει.

Δεν θα διαφωνήσω.

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074