Free Linux driver development

Dimitris Kalamaras dimitris.kalamaras at compupress.gr
Tue Jan 30 21:56:42 EET 2007

On Tue, 2007-01-30 at 21:09 +0200, Spiros Bolis wrote:
> On Tue, 30 Jan 2007, Kalamaras Dimitris wrote:
>

> Dhladh ti eidoys "free" implementation tha kanoyn oi kernel developers
> poy den kanei h ekastote etaireia (px. nvidia) kai ti diaforetiko tha
> kanoyn apo to na dinoyn binary only drivers?

Να σου πω ότι κι εγώ παραξενεύτηκα. Αλλά η ανάγνωση που έκανα στα
λεγόμενα του Hartman ήταν ότι οι drivers που *θα* φτιαχτούν θα
συμπεριληφθούν στον πυρήνα, άρα θα είναι ανοικτού-κώδικα. Eκεί, υποθέτω,
ότι κολλάει το "free" στην ανακοίνωση του Hartman που μάλλον δεν
σκεφτόταν εταιρείες τύπου nVidia, που θέλουν να δίνουν binaries μόνο.
Ουσιαστικά, αυτό που λέει είναι ότι "κοιτάξτε εμείς κάνουμε αυτό το
πράγμα εδώ και καιρό (free και for free), αν θέλετε δώστε μας μερικά
hints, στείλτε καμιά συσκευή για testing και βάλτε κανένα δικό σας να
μας βοηθάει στις λεπτομέρειες για να μην ψάχνουμε στα τυφλά, και εμείς
σε αντάλλαγμα θα συντηρούμε τους όποιους drivers θα φτιάξουμε (που το
κάνουμε ούτως ή άλλως) ενώ εσείς θα κοτσάρετε το Linux-compatible στη
συσκευασία".

Κατά τη γνώμη μου καλά κάνουν και το ανακοινώνουν έτσι και αν βάλει και
το χεράκι του το Linux Foundation, κάτι (καλύτερο) μπορεί να γίνει.

--Δ