Απ: Fedora 6 ή γιατί τα vista είναι για μικρά παιδιά! ;-)

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Jan 30 21:00:18 EET 2007

Την 30/1/2007, Kalamaras Dimitris <dimitris.kalamaras at compupress.gr> έγραψε:
> Κατά τ' άλλα, συμφωνώ, ούτε εγώ παίζω με εφέ [...]
> αλλά προσωπικά μ' αρέσει να έχω κάτι να δείχνω σε
> όσους μιλάνε για κατωτερότητα του ΕΛ/ΛΑΚ.

ω! ναι αυτό καλό είναι
Από την άλλη όπως ανέφερα η πληοψηφία από όσους γνωρίζω απλά ΔΕΝ
προκειτε να ασχοληθούν με το Linux ότι και να τους δείξω εγώ κι εσύ.
Θα το κάνουν μόνο όταν γίνει της μόδας και πλημυρίσει ο τόπος Linux
(όπως δεν θα φορέσουν πουά σακάκι με τίποτα αλλά ΑΝ γίνει της μόδας θα
τρέξουν).