RE: Fedora 6 ή γιατί τα vista είναι για μικρά παιδιά! ;-)

Kalamaras Dimitris dimitris.kalamaras at compupress.gr
Tue Jan 30 17:10:20 EET 2007

>Συνεπώς αν δεν έχετε τις κατάληλες κάρτες μη αγχώνεστε: μπορεί κάλιστα
>να μην τις χρειάζεστε. Αν μάλιστα δεν σας αρέσει και πάρα πολύ να
>εξαρτάτε το λειτουργικό από binary drivers για τα βασικά devices (m/b,
>vga, lan) τότε υπάρχει και ένας λόγος να μην ασχοληθείτε καν (αν και
>_νομίζω_ ότι κάποιες vga κάρτες της intel ικανές για τέτοια εφέ έχουν
>ΕΛ/ΛΑΚ οδηγό αλλά μπορεί κάλιστα να κάνω λάθος).

Να προσθέσω ότι σε όσες κάρτες ATi (Χ300+) έχω δοκιμάσει με Xorg 7.1 και AIGLX τα εφέ παίζουν χωρίς drivers.

Κατά τ' άλλα, συμφωνώ, ούτε εγώ παίζω με εφέ (μάλλον λόγω συνήθειας, προτιμώ να πηγαίνω στο παράθυρο από το να κάνω copy/paste απευθείας και το metisse να διπλώνει τα υπόλοιπα), αλλά προσωπικά μ' αρέσει να έχω κάτι να δείχνω σε όσους μιλάνε για κατωτερότητα του ΕΛ/ΛΑΚ.

Τέσπα, απόψεις είναι αυτές.

--Δ