Mandriva Metisse

Λουκάς Σταμέλλος lstamellos at power-on.gr
Mon Jan 29 13:09:32 EET 2007

Στις 26/1/2007, DJ Art <djart at linux.gr> έγραψε:

> Χμ, δε θα το λεγα ...
>
> Εκτός αν αλλάξει δραστικά κάτι, που δεν το βλέπω.
>
> Το βασικό πρόβλημα όλων αυτών των συστημάτων είναι πως σέρνονται.
> Για το metisse δεν ξέρω, το κατεβάζω να το δώ.

Εμένα πάλι με athlon 2200+ και nvidia MX440 (64mb) και 512 RAM, γιατί δε μου
σέρνεται καθόλου; Είναι τόσο γρήγορο και σταθερό που το χρησιμοποιώ για
καθημερινή χρήση.

> XGL + compiz είχα δοκιμάσει στις αρχές του (όταν πρωτοβγήκε) και μάλιστα
> το είχα στήσει στο σύστημά μου. Πέρα από το γεγονός ότι ήταν unstable
> και ότι έπρεπε να είσαι εντελώς hacker για να το στήσεις .... δεν ήταν
> καθόλου λειτουργικό για καθημερινή χρήση.

Στο ubuntu σήμερα, απλώς προσθέτεις μια πηγή πακέτων και αυτό ήταν όλο. Δεν
βλέπω τί το χακερίστικο υπάρχει στο να προσθέσεις μια πηγή (και δή και το
automatix bleeder τα κάνει όλα αυτόματα).

Με linux έχεις τρισδιάστατο desktop με πιό πολλά και πιό ωραία εφφέ από
vista και mac με λιγώτερες απαιτήσεις.

Πρόσφατα κατέβασα το SabayonLinux Live CD για να δοκιμάσω το
> [...]
> Δοκίμασα AIGLX (που υποτίθεται είναι πιο γρήγορο για nvidia). Το
> περιβάλλον ήταν πολύ πιο λειτουργικό για χρήση, βέβαια έχουν δώσει
> έμφαση οι developers της διανομής και έχουν ρυθμίσει σωστά τo KDE και
> τις μπάρες και τα χρώματα και όλα, ώστε να είναι ελκυστικό, κάτι που
> ισχύει ακόμα και χωρίς το Beryl.
>
> Με το Beryl όμως σέρνεται. Η CPU είναι μόνιμα 20% utilized. Δεν είναι
> καθόλου μα καθόλου λειτουργικό αυτό το πράμα, λόγω ταχύτητας. Δε φταίει
> το γεγονός ότι είναι Live CD, γιατί σκέτο το KDE χωρίς Beryl είναι σα

Δοκίμασε τα vista με εφφέ να δείς εκεί χρήση επεξεργαστή!

Οπότε δεν ξέρω τί να πώ. NVidia 7600 έχω, δεν πιστεύω να ισχυριστεί
> κανείς ότι δεν είναι αρκετή :-P

Εδώ με MX440 και ρέει άψογα. Εκτός από το "νερό" που δεν υποστηρίζεται από
τις δυνατότητες του chip (με FX 6600 δουλεύει και αυτό άψογα).

--
> Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
> Q: Εθελοντής ή θεατής ?
> A: Ιδιοκτήτης! ;-)
>

> --

Λουκάς Σταμέλλος
Power On -- Λύσεις Πληροφορικής για Όλους
http://www.power-on.gr