USB disk auto mount

basOS G noxelia at gmail.com
Tue Jan 23 18:28:11 EET 2007

On 21/01/07, Harris Kosmidhs <hkosmidi at softnet.tuc.gr> wrote:

> Θα ρωτήσω κάτι τετριμένο και εύκολο το οποίο όμως μου έχει σπάσει τα
> νεύρα προσπαθώντας να το φτιάξω.

Σε καταλαβαινω για το σπασιμο. Τα καλα ειναι οτι στο λινυξ ολα γινονται
(σχεδον).

Έχω έναν εξωτερικό δίσκο και θέλω να γίνεται automount όταν τον ανοίγω
> στο /mp3. Εχω βάλει τα απαραιτητα στο udev και όταν ανοίγει ο δίσκος
> πέρνει ένα symlink /dev/mp3

Ναι η παραμετροσ SIMLINK του udev τα φτιαχνει μεσα στο dev (μπορει να
αλλαχτει ο καταλογος προθεμα του udev , αλλα δεν ειναι αυτο που θες).

Στην αρχή σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω το autofs. Το οποίο δεν μου είναι
> και πολύ χρήσιμο. Γιατί όταν πχ κάθονται φίλοι στον Η/Υ (και άσχετοι με
> το θέμα) προτιμώ να τους πετάει ενα browser με τα περιεχόμενα του δίσκου
> αντι να πρέπει να ανοίξουν το xmms->Add folder..κτλ.

Αυτο γινεται (αλα στυλ windows ) με το hal. ψαξε στα πακετα σου.

Το usbmount δεν κατάλαβα πως πρέπει να το ρυθμίσω έτσι ώστε το /dev/mp3
> να γίνεται πάντα mounted στο /mp3.

Το usbmount  εχει ενα αρχειο ρυθμισεων που τα λεει καλα.
(/etc/usbmount/usbmount.conf)
και μεταξυ αλλων
MOUNTPOINTS="/media/usb0 /media/usb1 /media/usb2 /media/usb3
             /media/usb4 /media/usb5 /media/usb6 /media/usb7"
 . Αν εχεις μια συσκευη εξωτερικη ,βαζοντας /mp3 ως πρωτη επιλογη σε αυτη τη
λιστα θα γινεται εκει mount.