USB disk auto mount

Harris Kosmidhs hkosmidi at softnet.tuc.gr
Sun Jan 21 12:21:03 EET 2007

Θα ρωτήσω κάτι τετριμένο και εύκολο το οποίο όμως μου έχει σπάσει τα
νεύρα προσπαθώντας να το φτιάξω.

Έχω έναν εξωτερικό δίσκο και θέλω να γίνεται automount όταν τον ανοίγω
στο /mp3. Εχω βάλει τα απαραιτητα στο udev και όταν ανοίγει ο δίσκος
πέρνει ένα symlink /dev/mp3

Στην αρχή σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω το autofs. Το οποίο δεν μου είναι
και πολύ χρήσιμο. Γιατί όταν πχ κάθονται φίλοι στον Η/Υ (και άσχετοι με
το θέμα) προτιμώ να τους πετάει ενα browser με τα περιεχόμενα του δίσκου
αντι να πρέπει να ανοίξουν το xmms->Add folder..κτλ.

Το usbmount δεν κατάλαβα πως πρέπει να το ρυθμίσω έτσι ώστε το /dev/mp3
να γίνεται πάντα mounted στο /mp3.

Καμιά βοήθεια;;;

Και κάτι ακόμα. Ο εξωτερικός δίσκος είναι SATA σε κουτί IcyBox που
υποστηρίζει SATA&usb. Μαζί με το κουτί έδιναν και μια κάρτα την οποία
και συνέδεσα στο 2ο SATA slot που έχω στη μητρική. Έχω ήδη ένα δίσκο
SATA πάνω στο οποίο κάθεται το linux (άρα έχω sata support). Όταν
συνδέσω το δίσκο με SATA καλώδιο και τον ανοίξω, δε παρατηρώ τίποτε,
ούτε κανα entry στα logs.
Έχει χρησιμοποιήσει κανέις SATA εξωτερικό δίσκο έτσι; Χρειάζεται κάποια
επιπλέον ρύθμιση;

Ευχαριστώ