File size limit exceeded

Manolis Kiagias sonic at diktia.dyndns.org
Tue Jan 23 00:17:51 EET 2007

Το πρόβλημα σου δεν βρίσκεται στο Linux αλλά στο FAT32

http://support.microsoft.com/kb/314463/EN-US/

You cannot create a file larger than (2^32)-1 bytes (this is one byte
less than 4 GB) on a FAT32 partition.

Επισήμως και από την Microsoft με αγάπη :)

Μπορείς να κάνεις το partition του δεύτερου σου δίσκου ext2 και να
γράψεις εκεί.
Για το ext2 υπάρχει free πρόγραμμα που το διαβάζει στα Windows.

Τέλος αν το υποστηρίζει η έκδοση Linux που έχεις μπορείς να το κάνεις
ακόμα και NTFS