File size limit exceeded

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Mon Jan 22 21:37:01 EET 2007

On Monday 22 January 2007 21:11 george fragos wrote:
>   Γειά σας!
>   Δεν είναι η πρώτη φορά που γράφομαι στην λίστα, αλλά η τελευταία
> ήταν πριν αρκετά χρόνια!
>   Αν και παλεύω χρόνια με το λίνουξ, εξακολουθώ να συναντώ πολλές
> δυσκολίες. Μία από αυτές συνέβη πριν λίγες μέρες και παρά τις αναζητήσεις
> μου δεν μπόρεσα να βρω κάποια διεξοδική λύση...
>   "File size limit exceeded", λοιπόν, output που συναντώ πρώτη φορά!!!
>  Δεν γνώριζα καν, μέχρι εχθές, ότι έχει σχέση με το PAM.
>   Πρόθεσή μου είναι να μεταφέρω από το native partition σε ένα FAT
> partition που βρίσκεται σε διαφορετικό σκληρό δίσκο, τις δύο εικόνες
> [...]
Με αναζήτηση σε google: "File size limit exceeded fat", το πρώτο αποτέλεσμα
είναι:

http://www.linuxquestions.org/questions/showthread.php?threadid=40056

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html