Thunderbird, 100% cpu usage when pasting or entering emails

Nick Demou ndemou at gmail.com
Sat Jan 13 22:07:04 EET 2007

Την 12/1/2007, Alexandros Papadopoulos <apapadop at alumni.cmu.edu> έγραψε:
> Δε χρησιμοποιώ thunderbird αλλά αυτή η συμπεριφορά θυμίζει 1-2 παρόμοιες
> περιπτώσεις που την έχω πατήσει:
>
> 1. auto spell-check
> 2. font anti-aliasing που έκανε κάποιες εφαρμογές να ζορίζονται που και που

thanks, θα τα ελέγξω

> Ειδικά το (2) σε συνδιασμό με XGL και ξερωγωτι περίεργα 3D virtual
> semi-transparent extra-galactic flying vacuum cleaners που ζορίζουν τον X
> και την όχι πολύ καλά supported κάρτα γραφικών.

δεν έχω πλέων τέτοια εξεζητημένα κόλπα (τα δοκίμασα και είχανε πλάκα
αλλά εκτός από την παράθεση όλων των ενεργών παραθήρων σε μικρογραφία
τίποτα άλλο δεν μου έχει λήψει)
Και εδώ που τα λέμε μη έχωντας XGL μπορών να επιστρέψω στο nv driver

> Σε άλλες GTK εφαρμογές δε βλέπεις παρόμοια συμπεριφορά ποτέ;

πολύ πολύ πιο σπάνια - δηλαδή ΟΚ μια φορά την βδομάδα ή το μήνα όλο
και κάτι περίεργο θα συμβεί αλλά πάντα υπάρχει κάτι που μια στο τόσο
θα στραβώνει[1] αλλά δεν είναι κάτι επαναλαμβανόμενο