Thunderbird, 100% cpu usage when pasting or entering emails

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Fri Jan 12 21:29:01 EET 2007

On Friday 12 January 2007 18:28, Nick Demou wrote:
> Χωρίς να μπορώ να το αναπαράγω απολύτως και πάντοτε (σπαστικό έ?)
> παρατυρώ συχνά το εξής:
>  -- είτε όταν κάνω paste αρκετό html κείμενο (π.χ. μια web page ενώς
> mini-howto) στην σύνθεση νέου μυνήματος
>  -- είτε όταν στο παραπάνω μύνημα αφότου έχω προσθέσει το κείμενο πάω
> να συμπληρώσω δακτυλογραφόντας το email του παραλύπτη
>
> το thunderbird χτυπάει 100% cpu usage για πολλά δευτερόλεπτα και δεν
> ανταποκρίνεται

Δε χρησιμοποιώ thunderbird αλλά αυτή η συμπεριφορά θυμίζει 1-2 παρόμοιες
περιπτώσεις που την έχω πατήσει:

1. auto spell-check

2. font anti-aliasing που έκανε κάποιες εφαρμογές να ζορίζονται που και που
(πχ να πληκτρολογείς και μετά από 1-2 δευτερόλεπτα να βλέπεις τους χαρακτήρες
στην οθόνη)

Ειδικά το (2) σε συνδιασμό με XGL και ξερωγωτι περίεργα 3D virtual
semi-transparent extra-galactic flying vacuum cleaners που ζορίζουν τον X
server και την (όχι πολύ καλά supported) κάρτα γραφικών.

Σε άλλες GTK εφαρμογές δε βλέπεις παρόμοια συμπεριφορά ποτέ;

-Α