2 lan adapter

V13 v13 at priest.com
Fri Jan 12 01:56:29 EET 2007

On Thursday 11 January 2007 23:32, Fanis Dokianakis wrote:
> On Thu, Jan 11, 2007 at 07:24:08PM +0200, V13 wrote:
> > > Όχι απαραίτητα, γίνεται load balancing και χωρίς switch support.
> > > Βεβαίως αν έχεις τη δυνατότητα, το καλύτερο είναι να έχεις το κατάλληλο
> > > switch.
> >
> > Pos akribos tha to kaneis ayto?
> > a) Den mporo na skeyto pos mporei na doylepsei sthn eiserxomeni kinisi
> > b) An skopeveis na to kaneis me to iptables + random mark + policy
> > routing, eisai sigoyros oti tha anteksei 2Gbit kinisi xoris problima?
> > (Gia mexri 1 gbit den poly-xreiazesai 2 kartes diktyoy). 1Gbit einai
> > >80Kpps.
>
> To bonding interface support sto linux ehei proxwrisei apo thn epoxh pou
> yposthrize mono round robin (me special switch) ,aplo Actice-Backup
> (me opoiodhpote switch) kai 802.3ad. Plewn yparxoyn load balancing modes
> kai xwris thn xrhsh panakrivwn switch.

Ayto eixa pei sto proigoymeno email. Otan anefera configuration sto switch
eixa kata noy to 802.3ad. Xoris ti boitheia toy switch pos pisteveis oti
mporeis na kaneis load balancing sthn eisexomeni kinisi ?

> Xreiazese ta utils ifenslave kai ethtool. Thewritika tha mporeis na
> eheis kai diaforetika nics sto idio bond iface alla den orkizomai oti
> tha doulepsei teleia.

An enoeis nics apo diaforetikoys vendors, nai... Den brisko kanena logo na min
doylepsei...

> Fanis
<<V13>>