2 lan adapter

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Thu Jan 11 23:32:23 EET 2007

On Thu, Jan 11, 2007 at 07:24:08PM +0200, V13 wrote:
> > Όχι απαραίτητα, γίνεται load balancing και χωρίς switch support. Βεβαίως αν
> > έχεις τη δυνατότητα, το καλύτερο είναι να έχεις το κατάλληλο switch.
>
> Pos akribos tha to kaneis ayto?
> a) Den mporo na skeyto pos mporei na doylepsei sthn eiserxomeni kinisi
> b) An skopeveis na to kaneis me to iptables + random mark + policy routing,
> eisai sigoyros oti tha anteksei 2Gbit kinisi xoris problima? (Gia mexri 1
> gbit den poly-xreiazesai 2 kartes diktyoy). 1Gbit einai >80Kpps.

To bonding interface support sto linux ehei proxwrisei apo thn epoxh pou
yposthrize mono round robin (me special switch) ,aplo Actice-Backup
(me opoiodhpote switch) kai 802.3ad. Plewn yparxoyn load balancing modes
kai xwris thn xrhsh panakrivwn switch.

Sto Documentations/networking/bonding.txt tou kernel source tree tha
vreite logika to pio doc gia ta modes pou yposthirizontai apo to kernel
poy xrhsimopoieitai.

Antigrafontas apo to anwtero keimeno mporeis na oriseis to mode pou
shkwnetai to bond interface san option sto module px ean eheis 2 kartes
me onomata eth1 eth2 kai einai intel eepro100 tote ean eheis aplo switch
kaneis ta ejhs:

modprobe bonding mode=balance-alb miimon=100
modprobe e100
ifconfig bond0 192.168.1.1 netmask 255.255.255.0 up
ifenslave bond0 eth1
ifenslave bond0 eth2

Xreiazese ta utils ifenslave kai ethtool. Thewritika tha mporeis na
eheis kai diaforetika nics sto idio bond iface alla den orkizomai oti
tha doulepsei teleia.

Fanis