τι πρέπει να προσέξω σε έναν smtp server που δεν στέλνει μέσω relay smtp

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Feb 28 14:56:07 EET 2007

On 2007-02-28 09:03, George Notaras <gnot at g-loaded.eu> wrote:

> Είναι όντως παράξενο που ένα τόσο high-traffic website δεν έχει σωστά
> ρυθμισμένα το dns για τον email server του.
>
> Άσχετο:
> Θα ήθελα πολύ να ξέρω τι γίνεται με τα reverse records όταν κάποιος
> αγοράζει συνδρομή με στατική IP από κάποιον ISP της χώρας μας. Υπάρχει η
> δυνατότητα να ρυθμιστεί κάποιο PTR record?

Σε συννενόηση με τον ISP σου, ναι.  Συνήθως τα address-ranges της
μορφής 150.140.141.0-150.140.141.255 είναι ``assigned'' στον name
server κάποιου provider.  Αν το ζητήσεις ευγενικά, οι providers
μπορούν να κάνουν update το hostname έτσι ώστε να κάνει σωστά resolve.

Από την άλλη, αν έχεις static IP address και αυτή είναι σωστά ρυθμισμένη
στο DNS του provider έτσι ώστε να παίζει η αντιστοιχία:

    static128.pat.forthnet.gr  <===>  150.140.141.128

Μπορείς πολύ απλά να ενημερώσεις το MX record του mydomain.gr να δείχνει
στο static128.pat.forthnet.gr και τέλος :)