τι πρέπει να προσέξω σε έναν smtp server που δεν στέλνει μέσω relay smtp

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed Feb 28 09:03:38 EET 2007

On Tue, 2007-02-27 at 19:07 +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> Μια IP address για το MX κάθε domain τη θες έτσι κι αλλιώς.  Η σημαντική
> ερώτηση είναι «είναι όντως χρήσιμο το να απαιτείς να γίνεται σωστά
> resolve το forward & reverse RR ενός MX;».  Και η απάντηση είναι
> «ανάλογα...».  Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να κόψει όντως πολλά
> email από επίδοξους spammers, που στήνουν ένα MTA κάπου και αρχίζουν να
> στέλνουν αηδίες.  Σε άλλες όχι.

Είχα κάνει μια εντελώς δική μου θεώρηση για το τι πρέπει να επιστρέφει
το lookup του domain ή της IP του email server (1 IP ανά domain), ώστε
να έχει τις λιγότερες πιθανότητες να θεωρηθεί ως κακορυθμισμένος ή και
spam server από τα antispam εργαλεία. (ας πρόσεχα! :p)

Πάντως, πολλοί από τους ελέγχους που μπορούν να εφαρμοστούν σε επίπεδο
MTA μπορούν να κόψουν πάρα πολλά spam, πριν ακόμα αναλάβει δράση το
antispam εργαλείο.

> Σε πολλά domains είναι ενεργοποιημένος αυτός ο έλεγχος.  Π.χ. σε όλο το
> domain του FreeBSD.org.
>
> Το fedoraforum.org καλά θα κάνει να ρυθμίσει σωστά το DNS του.  Έχουν
> περάσει ανεπιστρεπτί οι εποχές που έστηνες ότι MX ήθελες και έστελνες
> όπου ήθελες email με ότι envelope-domain ήθελες :P

Είναι όντως παράξενο που ένα τόσο high-traffic website δεν έχει σωστά
ρυθμισμένα το dns για τον email server του.

Άσχετο:
Θα ήθελα πολύ να ξέρω τι γίνεται με τα reverse records όταν κάποιος
αγοράζει συνδρομή με στατική IP από κάποιον ISP της χώρας μας. Υπάρχει η
δυνατότητα να ρυθμιστεί κάποιο PTR record?