Απ: τι πρέπει να προσέξω σε έναν smtp server που δεν στέλνει μέσω relay smtp

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Feb 27 23:17:47 EET 2007

Την 27/2/2007, Thomas Venieris <mot at freemail.gr> έγραψε:

> Βάλε spf. Μια εγγραφή στο DNS θα κάνεις και το Internet θα σε σέβεται

Λογικό - Θα προχωρήσω σταδιακά. Πρώτα στήνω τα πάντα χωρίς spf. Και
εφόσον δουλέψουν βάζω και SPF. Βρήκα αρκετές (περισσότερες από ότι
ήλπιζα να χρειάζονται :) στο www.openspf.org [1] Αν έχεις κάτι
καλύτερο να προτείνεις please do.

> περισσότερο. Επίσης πρόσφατα γνωστός ISP άρχισε να κόβει email που
> ερχόντουσαν από SPF-less αποστολείς.

[από περιέργεια] ποιος?

> Η γνώμη μου είναι να τα κάνεις όλα (και να πιεις και μια pepsi max):

:-)

> Επίσης, αν είναι να στείλεις email από scripts (Perl, PHP) πρόσεχε πολύ το
> MIME syntax, γιατί θα το προσέξουν πολύ και τα απανταχού spamassassin :-)

έχεις απόλυτο δίκαιο, έχω δει απίστευτες παρατυπίες στην σύνταξη αλλά
δυστυχώς αυτό το κομμάτι δεν το ελέγχω άμεσα.