Απ: τι πρέπει να προσέξω σε έναν smtp server που δεν στέλνει μέσω relay smtp

Thomas Venieris mot at freemail.gr
Tue Feb 27 22:40:45 EET 2007

On Tuesday 27 February 2007 17:34, Nick Demou wrote:
> Αλήθεια περί SPF? πρέπει να έχω SPF record ή είναι απλά καλή πρακτική
> αλλά μη απαιτούμενο (σε πρώτο ψάξιμο βρήκα μόνο λειψές αναφορές στο
> google) Θα με "φτύσει" κανένας αν δεν έχω?

Βάλε spf. Μια εγγραφή στο DNS θα κάνεις και το Internet θα σε σέβεται
περισσότερο. Επίσης πρόσφατα γνωστός ISP άρχισε να κόβει email που
ερχόντουσαν από SPF-less αποστολείς.

Αν μάλιστα όπως λες, δεν θα είσαι mail exchanger για κάποιο domain και απλά θα
στέλνεις email, είναι σχεδόν επιτακτικό να βάλεις spf. Γιατί αλλιώς, _αν_
είσαι τυχερός θα σε ειδοποιούν για τα mail σου που έκαναν reject :-)

Η γνώμη μου είναι να τα κάνεις όλα (και να πιεις και μια pepsi max):

- spf
- MX record σε CNAME
- H ip να κανει reverse lookup στο hostname

Επίσης, αν είναι να στείλεις email από scripts (Perl, PHP) πρόσεχε πολύ το
MIME syntax, γιατι θα το προσέξουν πολύ και τα απανταχού spamassassin :-)

--
moT

"There's the television. It's all right there. It's all
right there. Look. Listen. Kneel. Pray. Commercials."
                                           (12 Monkeys)