Απ: τι πρέπει να προσέξω σε έναν smtp server που δεν στέλνει μέσω relay smtp

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Feb 27 17:19:23 EET 2007

On 2007-02-27 17:07, Nick Demou <ndemou at gmail.com> wrote:
> Την 27/2/2007, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> έγραψε:

> Δεν είμαι σίγουρος αν μπορώ να ελέγξω το hostname που θα επιστρέψει το
> reverse lookup. Ο server γίνεται host από μια αμερικάνικη
> super-hosting-company  (the planet/ev1) και υποθέτω ότι το reverse
> lookup θα επιστρέφει πάντα το δικό τους στυλ ονόματος. Π.χ.
>
> # dig +short -x 67.19.67.5         (<--- not my IP)
> 5.43.1343.static.theplanet.com.
>
> Βέβαια δεν είμαι DNS guru οπότε μπορεί να κάνω λάθος. Please correct me if
> I do.

> [...]

Αν το 5.43.1343.static.theplanet.com. κάνει σωστά resolve σε 67.19.67.5
και το 67.19.67.5 σε 5.43.1343.static.theplanet.com. πάλι, τότε το MX IP
address μπορεί να είναι αυτό ή ακόμα και CNAME:

                        CNAME
    smtp.example.net  ---------> 5.43.1343.static.theplanet.com
                                PTR RR |           |  A RR
                                     [  67.19.67.5   ]

Ή ακόμα καλύτερα μπορείς στο MX record να δηλώσεις το hostname του
server = 5.43.1343.static.theplanet.com :)