Απ: τι πρέπει να προσέξω σε έναν smtp server που δεν στέλνει μέσω relay smtp

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Feb 27 17:07:39 EET 2007

Την 27/2/2007, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> έγραψε:

> Καλησπέρα Νίκο,
>
> Τουλάχιστον τα εξής:
>
> 	* Το hostname 'smtp.example.net' να μπορεί να γίνει σωστά
> 	  resolve στο IP address a.b.c.d του server.
>
> 	* Το IP a.b.c.d να μπορεί να γίνει σωστά resolve στο hostname
> 	  'smtp.example.net'.

Δεν είμαι σίγουρος αν μπορώ να ελέγξω το hostname που θα επιστρέψει το
reverse lookup. Ο server γίνεται host από μια αμερικάνικη
super-hosting-company  (the planet/ev1) και υποθέτω ότι το reverse
lookup θα επιστρέφει πάντα το δικό τους στυλ ονόματος. Π.χ.

# dig +short -x 67.19.67.5         (<--- not my IP)
5.43.1343.static.theplanet.com.

Βέβαια δεν είμαι DNS guru οπότε μπορεί να κάνω λάθος. Please correct me if I do.

Μήπως εναλλακτικά μπορώ αντί για FQDN να δηλώσω ip? (θημάμαι το
σχετικό RFC να αναφέρει ότι επιτρέπεται να κάνεις helo με ip address )

Την 27/2/2007, V13 <v13 at priest.com> έγραψε:

>   Ayto to xreiazetai mono an thelei na lambanei mail gia to domain. Efoson
> thelei mono gia na stelnei h den ton endiaferei na'nai MX gia to domain, den
> einai aparaitito.

όντως δεν θέλω να παραλαμβάνω emails (πέραν των bounces τα οποία όμως
δεν έχω πρόβλημα  να τα παραλάβω σε άλλο server)

Βέβαια είναι πανεύκολο να προσθέσω ένα πρέπον MX record οπότε μόνο από
περιεργεια: χρειάζεται ή όχι?

> 	* Να ΜΗΝ είναι open relay.

:-)

> Τα άλλα ξέρεις κι εσύ να τα ρυθμίσεις σωστά, είμαι σίγουρος :)
ναι έχω χαλάσει κι άλλους servers πριν απο αυτόν :-P