Mail Server

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Feb 25 19:49:06 EET 2007

Προωθώ και στη λίστα την απάντηση του κ. Λέκκα.

On 2007-02-25 20:05, Nick Lekkas <nlekkas at gmail.com> wrote:

> Τι λες ρε ? το χρησιμοποιώ εδώ και 5 χρόνια σε άλλο πελάτη το 'domain
> pop account' ? Εσυ ξέρεις ?

Δεν μ' αρέσει αυτό το ύφος.  Όταν θες βοήθεια να στήσεις ένα mail server
είναι καλή ιδέα να μην απαντάς έτσι στο ένα από τα δύο άτομα που έκαναν
τον κόπο να απαντήσουν σε αυτό που ρώτησες.

Μην περιμένεις οποιαδήποτε άλλη απάντηση από μένα για το θέμα, αφού "εγώ
δεν ξέρω".

Όσο για τους 'πελάτες' που θέλουν email, αν δε μπορείς εσύ να τους
στήσεις το qmail με antivirus, είμαι σίγουρος ότι δεν χάλασε κι ο
κόσμος.  Υπάρχουν πολλά άτομα που "ξέρουν" :P