Mail Server

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Feb 25 18:27:02 EET 2007

On 2007-02-24 21:12, Nikolaos Lekkas <nlekkas at gmail.com> wrote:

> Από λάθος το έστειλα στον Γιώργο ...
>
> Μου κάνει και αν το καταφέρω να συνδυαστεί σωστά με το qmail τότε μου
> κάνει άψογα αυτό που θέλω...
>
> Εχω ένα domain name με 15 accounts. Αυτό το κρατάει κάποια ετερέία για
> τον πελάτη. Επειδή ειδικά με τα spam/virus γίνεται χαμός θέλω όσο
> μπορώ να τα κατεβάζω κεντρικά να τα καθαρίζω να τα κρατάω backup.

Τότε θα πρέπει η εταιρεία να κάνει αυτά που λες.  Αν η εταιρεία δεν
μπορεί να στήσει ένα mail server, ο οποίος να έχει όλα όσα χρειάζεται ο
πελάτης της, τότε οι λύσεις που υπάρχουν είναι τουλάχιστον δύο:

  - Ο πελάτης πάει σε άλλη εταιρεία, που μπορεί να κάνει όσα θέλει.

  - Ο πελάτης στήνει το δικό του mail server, όπως θέλει

> Έτσι ώστε αν γίνει κάτι να τα έχω και να τα επαναφέρω... Είχα στήσει
> κάτι στο παρελθόν με Exchange και είχα κακή εμπειρία λόγω προβλημάτων
> ..Τώρα λέω να το κάνω με το qmail αλλα δεν βρήκα πως θα το κάνω να μου
> κάτεβάζει τα mails από το isp.

Το πρόβλημα είναι ότι (ακόμα και τώρα) χρησιμοποιείς λάθος MTA :P

Δε θα σχολιάσω καν το Exchange, ή το qmail.

Αυτό που δεν έκανα όμως σαφές στο πρώτο email, κυρίως επειδή δεν ήταν
σαφές πως ακριβώς είναι το σημερινό email setup, είναι ότι εννοούσα:

    Να στήσει ο πελάτης το δικό του mail server, σε γνωστή, standard,
    static IP address και να βάλει ότι θέλει από antivirus checks,
    virtual domains, etc.

> Επίσης θέλω οι χρήστες να έχουν εσωτερικό όλοι και κάποια στιγμή μόλις
> δώ ότι δουλεύει το κομμάτι σωστά να γίνει η όλη μεταφορά μέσω Domain
> Pop Account.

Δεν είμαι σίγουρος τι εννοείς όταν λες 'εσωτερικό' και 'domain pop
account', οπότε δε μπορώ να απαντήσω σε αυτό.

> Ξέρει κανείς αν υπάρχει για το debian to qmail-toaster ? Περιέχει όλα
> όσα θέλω σαν extra από το qmail...

Φυσικά.  Το 'qmail-toaster' είναι απλά ένα σύνολο από packages, που όλα
μαζί ρυθμίζονται για να κάνουν αυτό που κάνει ένα 'toaster'.  Να
μεταχειρίζονται τα email του κόσμου με την ίδια σοβαρότητα που
αντιμετωπίζει κανείς το tost που τρώει το πρωί.  Καμία απολύτως :P

Οπότε ναι, παίζει και σε Debian αυτό.  Αρκεί να βάλεις τα σωστά πακέτα.

> Από antivirus τι να βαλω  ?

Linux σε όλα τα workstations :-)

Εναλλακτικά, ψάξε για `clamav' και `MailScanner' στο Google.