Πρόβλημα με keyboard ( Γιάννης =?iso-8859-7?b?IMrh8O3v4+nc7e3n8g==?=)

V13 v13 at priest.com
Fri Feb 23 01:18:04 EET 2007

On Friday 23 February 2007 00:58, Smokejohn wrote:
> [...]
> λοιπόν πως έχει το πρόβλημα. Έχω εγκατεστημένο linux kai windows σε
> διαφορετικούς σκληρούς. Έχω επιπλέον τον grub εγκατεστημένο. Όταν
> μπάινει στο grub δεν δουλεύει το πληκτρολόγιο για να επιλέξω
> λειτουργικό έτσι αναγκάζομαι και βάζω ένα επιπλέον ps/2 keyboard για
> να κάνω αυτή τη δουλειά το οποίο το έχω τοποθετήσει πίσω από την tft
> οθόνη. Τί έχετε να προτείνετε για να λυθεί αυτό το πρόβλημα. Έχω
> παρατηρήσει οτι αυτό συμβαίνει σε όλα τα microsoft πληκτρολόγια. Τί
> λετε λοιπόν?? ΑΑ ξέχασα ότι δοκίμασα να βάλω και τον ps/2 adaptor που

2 pragmata:

a) Eisai sigoyros oti den doylevei me to ps2? Den mporo na fantasto giati na
min leitoyrgei... Pio pithano theoro mesa sth fasaria na to ebales sto ps2
toy mouse...
b) Koita to BIOS soy. Kapoy prepei na exei kapoia epilogi gia ta psaxnei USB
HID syskeyes. Mporei na to leei me diaforoys tropoys. Psakse gia kati poy na
leei oti energopoiei tis USB syskeves h kati tetoio.

> Smokejohn
<<V13>>