Πρόβλημα με keyboard (Γιάννης Καπνογιάννης)

Smokejohn smokejohn at gmail.com
Fri Feb 23 00:58:55 EET 2007

Καλησπέρα. Έχω ένα μικρό πρόβλημα με το keyboard. Πριν από ένα χρόνο
αγόρασα το Microsoft Natural Ergonomic 4000. Μη μου βάλετε τις φωνές
απλά το είδα και μου άρεσε πολύ και ο σχεδιασμός του αλλά και το ότι
είναι άνετο στο γράψιμο. Το συγκεκριμένο είναι ένα usb keyboard. Να
λοιπόν πως έχει το πρόβλημα. Έχω εγκατεστημένο linux kai windows σε
διαφορετικούς σκληρούς. Έχω επιπλέον τον grub εγκατεστημένο. Όταν
μπάινει στο grub δεν δουλεύει το πληκτρολόγιο για να επιλέξω
λειτουργικό έτσι αναγκάζομαι και βάζω ένα επιπλέον ps/2 keyboard για
να κάνω αυτή τη δουλειά το οποίο το έχω τοποθετήσει πίσω από την tft
οθόνη. Τί έχετε να προτείνετε για να λυθεί αυτό το πρόβλημα. Έχω
παρατηρήσει οτι αυτό συμβαίνει σε όλα τα microsoft πληκτρολόγια. Τί
λετε λοιπόν?? ΑΑ ξέχασα ότι δοκίμασα να βάλω και τον ps/2 adaptor που
είχε στη συσκευασία.

--
Smokejohn