Re: Dolphin massacre in Japan (Άσχετο με linux)

Vaggelis Tripolitakis vtripolitakis at gmail.com
Thu Feb 22 20:44:56 EET 2007

On 2/22/07, Nikolaos Beglitis <nikolaos.beglitis at gmail.com> wrote:

> Aggele, egw eimai mazi sou, ase tous kseroles na gkriniazoun kai na
> pswnizontai
> kanontas tous afentes tis listas. Ama htan pragmatika magkes tha
> grafane ena
> evgeniko mailaki kai to thema tha teleiwne ekei alla ap'oti fainetai
> h ypervoliki
> dithen enasxolish me to linux (?) tous exei kanei san sterimenes
> nevrikes
> gkomenes pou prepei na autoepivevaiwnontai sunexws kai den einai
> dynaton na min
> paravlepsoun ena mh sxetiko e-mail, eidika otan den to exoun steilei
> [...]

an 8ewroun merikoi oti to mail kapoiou einai enoxlhtiko apla to
agnooun kai to stelnoun sto /dev/null h opou allou tous boleuei

to na kanoun kurhgmata den prosferoun tipote sth lista kai meiwnoun
(enw -dh8en- prospa8oun gia to anti8eto) to SNR ths listas

anyway shit happens...

to 8ema einai: Pou phgan oi kaloi tropoi kai to netiquette ?

kalo einai edw o listarxos na parei 8esh...

--
Τριπολιτάκης Ευάγγελος

Ηλεκτρονικός Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ,
ΜΔΕ, Υποψήφιος Διδάκτορας Πολυτεχνείου Κρήτης

ΒΙΟ.ΠΑ. Χανίων
Κτίριο 2.01
Τηλέφωνο/Fax : 2821089588
Κινητό: 6944848656