Re: Dolphin massacre in Japan (Άσχετο με linux)

Nikolaos Beglitis nikolaos.beglitis at gmail.com
Thu Feb 22 20:26:52 EET 2007

Aggele, egw eimai mazi sou, ase tous kseroles na gkriniazoun kai na
pswnizontai
kanontas tous afentes tis listas. Ama htan pragmatika magkes tha
grafane ena
evgeniko mailaki kai to thema tha teleiwne ekei alla ap'oti fainetai
h ypervoliki
dithen enasxolish me to linux (?) tous exei kanei san sterimenes
nevrikes
gkomenes pou prepei na autoepivevaiwnontai sunexws kai den einai
dynaton na min
paravlepsoun ena mh sxetiko e-mail, eidika otan den to exoun steilei
autoi,
alla prepei na mas thumisoun 100 fores to poso argosxoloi kai
koblexikoi telika
einai.

( Topic posting rulez btw, thelw na vlepw tin apantish me tin mia kai
oxi na
kanw 100 click kai scroll downs gia na dw 1 grammh ).