High memory, low memory

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Wed Feb 21 19:29:49 EET 2007

Στις Τετάρτη 21 Φεβρουάριος 2007 10:49, ο/η Kalamaras Dimitris έγραψε:

Καμμία ρύθμιση δεν έκανα. Απλά έβαλα τα 2GB μνήμη.
Τώρα αντιλήφθηκα πρώτη φορά την αξία του caching. Προφανώς όταν είχα μόνο
512MB, αφ'ενός η cache ήταν μικρή αφετέρου σβήνοταν μόλις άνοιγα μερικά tab
στον konqueror. Ενώ τώρα ότι ανοίγω μια φορά, μετά είναι συνέχεια στην RAM.

Για να υπάρξει μια καθαρότερη εικόνα, πήρα το χρονόμετρο στο χέρι, άνοιξα
ενδεικτικά τις παρακάτω εφαρμογές, τις έκλεισα και μετά τις ξανάνοιξα (μόνη
της την καθεμιά εννοείται, σε περιβάλλον KDE 3.4 και διανομή SUSE10). Ιδού τα
αποτελέσματα αυτού του ας πούμε "benchmark".

ΕΦΑΡΜΟΓΗ	ΠΡΙΝ	ΜΕΤΑ
OpenOffice	13 sec	2.8sec
Gimp			4sec		2sec
Firefox		6sec		1.8 sec
amaroK		11.5sec	8sec		(γιατί άραγε?)
Acrobat		8sec		1.2sec

Υποθέτω το ποσοστό "επιτάχυνσης" κάθε εφαρμογής είναι ανάλογο του πόση χρήση
του σκληρού κάνει κατά την εκκίνησή της. Έτσι είναι αξιοσημείωτη η επιτάχυνση
για το OpenOffice και το Acrobat Reader, ενώ με προβληματίζει το amaroK που
ελάχιστα μόνο επιταχύνεται.

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"