Απ: Mail Server

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Feb 21 13:33:54 EET 2007

Την 21/2/2007, Vaggelis Tripolitakis <vtripolitakis at gmail.com> έγραψε:

> όνειρο;;; Νομίζω ότι, πέραν του χιούμορ, η ευγένεια δεν είναι άσχημο
> πράγμα.

το χαμηλό επίπεδο ευθιξίας είναι επίσης _πολύ_ σημαντικό σε μια public
mailing list.

Με άλλα λόγια αν αφιέρωνα όσο χρόνο αφιερώνω σε μια επαγγελματική
επιστολή για κάθε απάντηση σε κάθε τυχαίο poster δεν θα ήμουν μέλος
της λίστας. Το ίδιο και πάρα πολλοί άλλοι. Για 'υτο ο νόμος στις
mailing list είναι "καλύτερα ψυχρές / κοφτές απαντήσεις παρά μια
μισοερημομένη λίστα".

Χαλαρώστε και όλα θα πάνε μια χαρά.