Kernel swappiness και απόδοση

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Mon Feb 19 13:07:26 EET 2007

Στις Κυριακή 18 Φεβρουάριος 2007 14:56, ο/η Michael Iatrou έγραψε:
> Για να μπορείς να πεις ποιά είναι η καλύτερη τιμή για το swappiness, πρέπει
> να έχεις συγκεκριμένα test cases και αντίστοιχες μετρήσεις γι αυτά.
> Οτιδήποτε άλλο είναι εικασία. Σε αυτό το πλαίσιο, δεν ξέρω ποιά είναι
> βέλτιστη τιμή για το swappiness, έχω κάνει όμως το παρακάτω πείραμα.
> Για τιμές του overcommit_memory 0, 1, 2 και του swappiness 10, 60, 100, σε
> έναν Athlon XP 2000+ (@1666MHz), με 1GB RAM, KDE 3.5.x και τυπικές συνθήκες
> χρήσης: Firefox (80-90 tabs), konsole (10 tabs), kmail οι διαφορές που είχα
> στην αίσθηση ήταν πολύ μικρές. Αλλά αυτό από μόνο του, χωρίς αριθμούς δεν
> [...]

Δηλαδή τα defaults του πυρήνα,σωστά? Χμμ... επομένως άμα δεν παίζει ιδιαίτερο
ρόλο για 1GB μνήμης, πόσο μάλλον για 2GB.

(BTW, αυτό το 80-90 tabs Firefox μάλλον είναι τυπογραφικό λάθος, σωστά? Μάλλον
εννοούσες 8-9 tabs? Εκτός κι αν ο εγκέφαλός σου είναι... quad-core και
βάλε! :-) )

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"