Kernel swappiness και απόδοση

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Sun Feb 18 14:56:26 EET 2007

When the date was Saturday 17 February 2007 14:20, Θοδωρής Λύτρας wrote:

> Στις Παρασκευή 16 Φεβρουάριος 2007 23:21, ο/η Michael Iatrou έγραψε:

> ΟΚ - επομένως με 2GB μου λες οτι δεν έχει σημασία το swappiness.
> What about 512MB? Σε desktop μηχάνημα με αυτή την ποσότητα RAM (που
> νομίζω τόση έχει και η πλειοψηφία των φίλων συν-linux-άδων), που είναι
> καλύτερα να βρίσκεται το swappiness?

Για να μπορείς να πεις ποιά είναι η καλύτερη τιμή για το swappiness, πρέπει
να έχεις συγκεκριμένα test cases και αντίστοιχες μετρήσεις γι αυτά.
Οτιδήποτε άλλο είναι εικασία. Σε αυτό το πλαίσιο, δεν ξέρω ποιά είναι
βέλτιστη τιμή για το swappiness, έχω κάνει όμως το παρακάτω πείραμα.
Για τιμές του overcommit_memory 0, 1, 2 και του swappiness 10, 60, 100, σε
έναν Athlon XP 2000+ (@1666MHz), με 1GB RAM, KDE 3.5.x και τυπικές συνθήκες
χρήσης: Firefox (80-90 tabs), konsole (10 tabs), kmail οι διαφορές που είχα
στην αίσθηση ήταν πολύ μικρές. Αλλά αυτό από μόνο του, χωρίς αριθμούς δεν
λέει και πολλά.

Τελικά, για την ιστορία, κράτησα 0 για overcommit_memory και 60 για
swappiness.

--
 Michael Iatrou