kerkis fonts

Lefteris Dimitroulakis edimitro at tee.gr
Mon Feb 19 09:20:32 EET 2007

Στις Δευ 19 Φεβ 2007 03:19 : (GMT+2), ο/η Αλέξανδρος Διαμαντίδης έγραψε:
> * Giorgos Keramidas [2007-02-19 01:25]:
>
> Οι ισοϋψείς και οι ανισοϋψείς αριθμοί είναι το αντίστοιχο των κεφαλαίων
> και των πεζών γραμμάτων. Το σκεπτικό είναι ότι καθώς τα κείμενα γενικά
> γράφονται με πεζά γράμματα, έτσι και οι ανισοϋψείς αριθμοί ταιριάζουν
> πιο καλά μέσα σε συνηθισμένο κείμενο, για να είναι πιο ομοιόμορφο και
> αρμονικό.

Για λόγους πληρότητας και μόνον επιτρέψτε μου παρακαλώ
να συμπληρώσω ότι θα πρέπει επίσης να υπάρχουν
και (ανωφερείς) αριθμοί που θα χρησιμοποιούνται ως εκθέτες
ή αριθμητές σε κλάσματα, καθώς και (κατωφερείς) αριθμοί που
θα χρησιμοποιούνται στους παρονομαστές κλασμάτων αλλά
και ως δείκτες στα μαθηματυκά ή στους χημικούς τύπους.