kerkis fonts

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Feb 19 08:27:19 EET 2007

On 2007-02-19 03:19, Αλέξανδρος Διαμαντίδης <adia at hellug.gr> wrote:
>* Giorgos Keramidas [2007-02-19 01:25]:

> Οι ισοϋψείς και οι ανισοϋψείς αριθμοί είναι το αντίστοιχο των κεφαλαίων
> και των πεζών γραμμάτων. Το σκεπτικό είναι ότι καθώς τα κείμενα γενικά
> γράφονται με πεζά γράμματα, έτσι και οι ανισοϋψείς αριθμοί ταιριάζουν
> πιο καλά μέσα σε συνηθισμένο κείμενο, για να είναι πιο ομοιόμορφο και
> αρμονικό.

Α, μάλιστα...  Τραβηγμένο κάπως, αν αυτό είναι ο μόνος λόγος.  Επειδή το
θέμα είναι, μάλλον, αισθητικής περισσότερο παρά τεχνικής φύσης, να πω
και γιατί ρώτησα.  Εγώ προσωπικά προτιμώ τις sans-serif γραμματοσειρές
για κείμενο που εμφανίζεται σε οθόνη, αλλά κυρίως τις serif
γραμματοσειρές για τπωμένο κείμενο.  Επίσης προτιμώ τους ισοϋψείς
αριθμούς για οθόνη, αλλά τους ανισοϋψείς για τυπωμένο κείμενο.

Δεν ήξερα γιατί είναι κι από άλλους «προτιμότεροι» οι ανισοϋψείς, οπότε
ευχαριστώ :)