Free Linux driver development

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Wed Feb 14 22:58:51 EET 2007

Στις Τετάρτη 14 Φεβρουάριος 2007 13:13, ο/η Giorgos Keramidas έγραψε:

> [...]
>
> Δεν λέει και τίποτα 'ενδιαφέρον' για τα BSD.  Αυτό που λέει είναι,
> βασικά, "δεν ξέρω τίποτα για το development των BSD".
>
> Η διατύπωση είναι ιδιαίτερα κακή όμως.  Χρησιμοποιεί την έκφραση "I have
> no input into their development at all, sorry", που μπορεί να κάνει τον
> αναγνώστη να πιστέψει ότι παρόλο που *προσπάθησε* να μάθει κάτι για τη
> διαδικασία ανάπτυξης των BSD, δεν μπόρεσε να πάρει 'input', επειδή π.χ.
> δεν είναι τόσο "ανοιχτή" η διαδικασία αυτή.
>
> Αυτό δεν ισχύει, και είναι πολύ σοβαρό λάθος να το γράφει έτσι, με
> [...]

Έχω την εντύπωση οτι ο GKH ήθελε μόνο να πεί οτι δεν μπορεί αυτός να πει στα
BSD τι θα κάνουν: "What about them? They are free to do whatever they wish, I
have no input into their development at all, sorry."

Δεν αναφέρεται στο αν ξέρει κάτι για το development τους, ή αν προσπάθησε ή αν
ήθελε να συμμετάσχει (υποθέτω όχι, για τους δικούς του λόγους).

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"