Linux-greek-users Digest, Vol 46, Issue 25

Vasileios Giannakopoulos - Βασίλειος Γιαννακόπουλος billg at hellug.gr
Wed Feb 14 20:38:33 EET 2007

O/H Giorgos Keramidas έγραψε:

τα windows τα χρησιμοποιουν χρήστες, τα forum στα οποια αναφερομαι εγω
developers, μου συγκρινεις πράγματα που θα έλεγα δεν συγκρίνονται
> Στο καλό τότε.  Αυτό εδώ το μέρος που γράφεις είναι «λίστα».
>
> Όπως λέει και ο ποιητής «Να μας 'γράφεις'» :P

ασχολίαστο

Δεν έχεις πάντα την επιλογή θα έλεγα. μου θυμίζεις την microsoft στον τρόπο που μιλάς, πρόσεξέ το, μου φαίνεται ότι κρύβεις μέσα σου έναν bill gates...Εγώ δεν απαγόρευσα σε κανέναν να χρησιμοποιήσει ό,τι θελει. Το τι πιστεύω εγώ είναι δικό μου πρόβλημα, έχω δικαίωμα να εκφράζω τη γνώμη μου όμως.

Εγώ δεν είπα σε κανεναν μην χρησιμοποιεί αυτό που θέλει. Το πρόβλημά μου
είναι στο να προσπαθούν οι άνθρωποι να «κόψουν» άλλους, όχι στο να
εκφράσουν τη γνώμη τους. Μάθε να ξεχωρίζεις τη διαφορά και όχι να τα
βλέπεις όπως σου αρέσουν

Πέραν τούτου, βλέπω ότι έχεις έλειψη επιχειρημάτων και ρίχνεις το
επίπεδο της συζήτησης με το ωραίο σου υβραιολόγιο. Λυπάμαι