Ελληνική Ομάδα Μεταφραστών του openSuSE Ανακοίνωση #2

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Wed Feb 14 15:40:08 EET 2007

Την Τετ 14 Φεβ 2007 ο/η Vasileios Giannakopoulos - Βασίλειος Γιαννακόπουλος
έγραψε:
>             Επί τούτου θα ήθελα να προσθέσω και κάτι άλλο. Με τα λύπης
> μου, διαπίστωσα ότι παρόλο που είμαστε όλοι μια κοινότητα, κάποια μέλη
> της, επιμένουν να προσπαθούν να καταστρέψουν τα όνειρα και τις αγνές
> φιλοδοξίες των άλλων.
>  Στη συνέχεια βεβαίως, θεώρησα
> σημαντική την ανάγκη δημιουργίας μιας Δημόσιας Συζήτησης, την οποία από
> ότι έμαθα (ανεπίσημα) δεν έγινε δεκτή για πολύ σημαντικούς, κατανοητούς
> και λογικούς λόγους.
>             Όπως μπορεί να γνωρίζετε κάποια από τα παραπάνω άτομα, έχουν
> [...]

Αγαπητέ Βασίλη

Διάβασα με προσοχή το μήνυμά σου, στο οποίο μιλάς για καταστροφή ονείρων,
αντιδικίες, πισώπλατα (ή μη) μαχαιρώματα, κακόβουλους σκοπούς κλπ. Προφανώς
κάποιους θέλεις να καταγγείλεις για κάτι, αλλά εκτός εκείνων που γνωρίζουν εκ
των προτέρων τι έχει συμβεί, εμείς οι υπόλοιποι δε βγάζουμε άκρη από αυτό το
μήνυμα.

Εφόσον πήρες την απόφαση να κάνεις αυτή την καταγγελία, νομίζω θα πρέπει να το
κάνεις σωστά· να αναφέρεις γεγονότα και ονόματα, όχι μόνο για να το βγάλεις
εσύ από μέσα σου, αλλά για να γίνει γνωστή η εμπειρία σου και στους
υπόλοιπους και να μάθουν/μάθουμε ποιοι είναι αυτοί που επιβουλεύονται την
προσπάθεια σας και γιατί, αλλά και να δώσεις την ευκαιρία σε εκείνους που
θέλουν - και νοιώθουν ότι πρέπει - να εξηγήσουν τις πράξεις τους.

Σε αντίθετη περίπτωση, λυπάμαι που το λέω, το μήνυμά σου μόνο ως φαιδρό και/ή
γραφικό μπορεί να αντιμετωπιστεί και πολύ φοβάμαι ότι τελικά θα καταλήξει
χωρίς δεύτερη σκέψη στον κάδο των απορριμμάτων.

Προβληματισμένος...

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html