Ελληνική Ομάδα Μεταφραστών του openSuSE Ανακοίνωση #2

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Wed Feb 14 04:48:28 EET 2007

When the date was Wednesday 14 February 2007 01:18, Vasileios
Giannakopoulos - Βασίλειος Γιαννακόπουλος wrote:

> Αγαπητοί Φίλοι του ανοικτού λογισμικού, του Linux και ειδικότερα του
> openSuSE,
> [...]
> Φιλικά,
> Βασίλης Γιαννακόπουλος

Εχμ, αυτό εμένα μου φαίνεται περισσότερο καταγγελία για κάποιους (ποιούς;)
που κάνουν/κάνανε κάτι (τί;) με το οποίο δεν συμφωνείς, παρά ανακοίνωση για
ομάδα μεταφράσεων.

Με την ευκαιρία, ήδη δεν υπάρχει μια ομάδα Ελληνικών μεταφράσεων; Δεν θα
μπορούσε η προσπάθεια σας να ενοποιηθεί με τη δική τους για καλύτερη
διαχείριση εργασιών; Υποθέτω ότι αρκετά κομμάτια μεταφράσεων δεν θα είναι
OpenSuSE specific.

Έτσι ΟΛΟΙ οι ΦΙΛΟΙ του ανοικτού λογισμικού που απαρτίζουν τη ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ και
ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ότι ένα Εξελληνισμένο περιβάλλον εργασίας ΒΟΗΘΑΕΙ στη καθημερινή
τους εργασία αλλά και γενικότερα προάγει έναν ΚΑΛΥΤΕΡΟ κόσμο, θα μπορούν να
απολαμβάνουν τις μεταφράσεις. Γιατί ένας καλύτερος ΚΟΣΜΟΣ αξίζει σε όλους
ΤΟΥΣ Έλληνες Χρήστες LINUX, όχι μόνο αυτούς του OpenSuSE, ΣΩΣΤΑ;

--
 Michael Iatrou