provlimatismenos

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Sat Feb 10 00:51:50 EET 2007

On Sat, 10 Feb 2007, spiros wrote:

> sti mesi kolouse to mixanima kai ksana apo tin arxi kai eftana sto idio apotelesma.
[..]
> den me ikanopioise ka8olou sinexos kolimata.
[..]
>  pali to idio, kai etsi apofasisame pos men to mixanima mou den ine katalilo

Myrizei apo makria problhmatiko hardware..

gia des to memtest gi' arxh kai meta anemisthres CPU, trofodotikoy ktl.
Gia to telos, cpuburn.. Ola ayta prepei na yparxoyn sta kainoyrgia
bootable CDia.. px knoppix, ubuntu ktl.

> ena omos ine sigouro otan katevo athina to proto pou 8a kano ine na episkepto to ergastiri sas gia ali mia prospa8ia gnorimias me to linux.
Eyxaristws! den boroyme bebaia na kanoyme magika me problhmatiko
hardware alla oloi oi kalodiathetoi einai kai kalodexoymenoi!