provlimatismenos

spiros sp_lais6 at otenet.gr
Sat Feb 10 00:19:14 EET 2007

kalispera se olous
exo na sas para8eso tis entiposis mou apo tin prospa8ia pou ekana toso kero na engatastiso ena litourgiko linux.
prospa8isa poli na stiso to abuntu 6.10 xoris omos apotelesma , sti mesi kolouse to mixanima kai ksana apo tin arxi kai eftana sto idio apotelesma.
dokimasa me to fedora to 4 an 8imame kala me megali diskolia sti8ike ala den me ikanopioise ka8olou sinexos kolimata.
sto telos prospa8isame mazi me filo programatisti (xoris na kseri apo linux) ala to apotelesma pali to idio, kai etsi apofasisame pos men to mixanima mou den ine katalilo gia kati tetio kai afeterou oti imaste se mia ilikia pou den ine gia poli psaksimo na ta paratisoume kai na girisoume ston paradosiako tropo ( ta win).
pantos sas efxaristo apo kardias pou asxoli8ikate ligo mazi mou gia na me pisete gia ta linux.
ena omos ine sigouro otan katevo athina to proto pou 8a kano ine na episkepto to ergastiri sas gia ali mia prospa8ia gnorimias me to linux.